Ik zei het nog

03mrt08

Ik zei het nog… Borsten en zo, dat verkoopt.

Et voilà, I rest my case: populairste bericht sinds de Bwards: dat over mijn cleavage. (Dankjewel, Ntone!)

Ha, wacht! Hier komt een poging u af te leiden van de mijne: andervrouws borsten!



7 Responses to “Ik zei het nog”

  1. 1 Zaloezie

    Zei iemand hier iets over borsten? 🙂

  2. 2 Kristel

    Hey Flora,

    Mag ik nog snel ’n gehandtekende foto van je vooraleer het te laat is en je helemaal beroemd en onbereikbaar bent en je sterallures je parten spelen ;-)))

    Heb je blog pas vorige week ontdekt en wauw! Wat zeg ik? Driefwerf W.A.U.W. !!!
    Je hebt inderdaad ’n gouden pen waarmee je ontroert, doet schaterlachen, raakt en aan het denken zet. ‘N goed dag- of weekblad heeft hier wel oren naar volgens mij.
    Het is kakelfris, innemend… ok ok, ik stop want zie je vanaf hier rood worden daar achter die PC !!

    Het ga je goed Flora en hoop je dikwijls te mogen lezen.

    Kristel

  3. 3 ntone

    graag gedaan!
    Al ben k benieuwd naar die cleavage 🙂

  4. 4 Janneke

    hé Floortje,

    Proficiat!! Dankzij Kristel heb ik het ochtendprogramma netjes op mijn pc-tje kunnen beluisteren. Uitstekend gedaan!

  5. Om volgend jaar te winnen in de Bwardshoofdcategorie is een borstvergroting (E-cup?) voldoende. Maar HOU HET STIL, want anders doen die zatte madammen dat ook. En die zijn met meer…
    P.S.: Erg fijne blog!

  6. 6 ntone

    Waarom, god waarom?
    Kleine boobs zijn net het leukste!
    We gaan voor kwaliteit, niet kwantiteit! Lang leve da A en B cups! :p

  7. 7 Flora Fleempaard

    @Zaloezie: Niet dat ik weet 😉

    @Kristel: Je hebt helemaal gelijk wat betreft het blozen 🙂 Dat wordt dan een foto met rode wangen.

    @Janneke: dankuuuu!

    @Soowfie: Ik denk dat ik volgend jaar dan maar ga voor tofste blog in de kleine cups 🙂
    Dankje voor je compliment!

    @Ntone: Jiiiiihaaaaaaaaaa! A’s en B’s rule!!


Plaats een reactie