Ik denk dat hij een ander heeft

04Mrt08

Elke avond gaat hij een wandeling maken. Regen of niet, hij komt kurkdroog terug thuis.
En dan ruikt hij… anders. Niet naar thuis bij mij.

Ik doe alsof ik niks vermoed. Streel, voed en kus zoals anders. Met mijn hart en mijn ziel. Met overgave, want op een andere manier kan ik het niet.

Vragen stel ik niet. Verwachten leidt tot niets.

Ik denk dat de man van mijn leven een ander heeft. En niks dat ik eraan kan doen.

8 Responses to “Ik denk dat hij een ander heeft”

  1. Beste Nieuwkomer,
    Gefeliciteerd met je prijs. Wat mij betreft, zéér verdiend! Tot gauw, tot lees.

  2. Tja, zo gaat dat.
    Vroeger lag ze bij me in bed en dook ze boven op me. Ze likte mijn tenen en kroelde tegen me aan.
    Nu ik wat ouder ben ziet ze me niet meer staan. Ze komt thuis om te eten en te slapen. Af en toe staart ze me aan met een wat minachtende blik.
    Soms blijft ze een hele nacht weg. Af en toe loop ik dan naar het raam om te kijken of ik haar misschien zie.
    Als ik in het lege bed stap staar ik naar haar onbeslapen plek. Waar zou ze zijn deze nacht?

  3. 3 ntone

    Gelukkig komt de mijne braaf naar huis. Ik zou er niet mee kunnen omgaan moest de mijne niet naar huis komen s nachts….
    En als hij is wa langer wegblijft, dan slaap k toch niet tot hij binnen is.

  4. Ach, ieder dier zijn plezier.

    Was getekend

  5. Kunnen we niet een poezenweblog/site beginnen?

  6. 6 Jessie

    Ik mag er niet aan denken!
    De slet
    😉

  7. 7 Flora Fleempaard

    Ik heb net zijn zusje naar de dierenkliniek gebracht voor haar sterilisatie. Vraag me af of er meer mensen zijn die hun beestje pas aan de dierenarts overhandigen nadat die beloofd heeft er voorzichtig mee te zijn…
    Tja. ’t Is liefde.

    @AnamCara: Thanks!! Fijn compliment *bloos*

    @Zbrllwp: herkenbaar… En wat beschrijf je dat triest…

    @Ntone: Dat heb ik ook, niet echt vast slapen tot de moppies allebei veilig binnen zijn…

    @Lilimoen: volgens mij bestaan daar fora voor. Waar iedereen dan poezenanekdotes vertelt en zonder schroom kan zeggen hoe geweldig zijn beesie is. Daar moeten we zijn!!

  8. ik zie twee scenario’s
    ofwel dit is de ultieme liefde,
    (hij vertrekt de wijde wereld in, en verkiest in vrijheid telkens weer bi jou terug te komen)
    oftewel, het is gewoon een uitgekookte opportunist… 😉


Geef een reactie

