Wanneer een exhibitionist een washandje wil lenen

02Mrt08

Ik geloof de mensen. Wat ze ook zeggen. Tot het tegendeel bewezen is. Tot ik het tegendeel met eigen ogen gezien heb, eigenlijk.

Dat valt best mee. Ik heb niet de indruk dat ik vaker bedrogen uitkom dan mijn argwanende medemens.

Oké, oké. Goed dan.
Het verhaal van die naakte jongeman raakte kant noch wal.
Maar als een vreemde een washandje wil lenen, dan leen je hem toch een washandje?
En als je dat washandje dan kurkdroog terugkrijgt, dan vraag je je toch oprecht af of je niet moet overschakelen op een duurdere wasverzachter?
En als hij een uur later nog naakt door de gangen loopt, vraag je hem toch of hij wat kleren wil lenen?
Niet?



3 Responses to “Wanneer een exhibitionist een washandje wil lenen”

  1. Natuurlijk!!!

  2. 2 Zaloezie

    Uiteraard!

  3. 3 Flora Fleempaard

    Dankuuu!


Geef een reactie

