En toen bleef het stil op mijn scherm

31Jan08

“Laat ik eens iets stouts schrijven, iets over dildo’s of tieten of jenever of zo”, dacht ik een half uur geleden, geheel conform mijn voornemens voor 2008

En toen bleef het stil op mijn scherm.
Ik geloof dat ik niet zoveel te vertellen heb over dildo’s of tieten of jenever of zo.

Dat verkoopt, borsten en zo, dat is bewezen. Mensen hebben daar behoefte aan. En we krijgen er ook nooit genoeg van, hoeveel duo’s er ook passeren. Je zou denken dat er sinds Pamela niet veel meer te zien valt. Maar toch. Blijkbaar blíjven borsten het doen. Ik bedoel… het is gewoon onuitputbaar!

Ik wed (en dat is misschien toch wel een stoute gedachte) dat mijn lezerscijfer de pan uit zou swingen als er hier een postje “Flora Fleempaard toont haar tieten” zou verschijnen, met een fijn prentje erbij. Of beter nog: “Binnenkort hier: F.F. topless”. Ja, en dan nog een week wachten met het prentje! (Hm. Stout zijn bevalt me eigenlijk wel…)

Ik vind de smaak van jenever afschuwelijk.

En naar het schijnt zit er weekmiddel in dildo’s. Waar ze wel lekker (stoute woordkeus, Flora!) week van worden, maar wat ook slecht is voor de slijmvliezen. Maar op die informatie zit u ook niet te wachten, hè?

Ik geloof dat ik echt niet zoveel te vertellen heb over dildo’s en tieten en jenever en zo.
Maar als u vragen heeft, geef ik u natuurlijk graag een stout antwoord.🙂



9 Responses to “En toen bleef het stil op mijn scherm”

  1. 1 Isabelle

    Dus Flora, we kunnen dan dat van dat fijn prentje… en vervolgens nog eens naar de bwards gaan kijken? Hoe zit het trouwens met die bwards. Weten ze daar intussen al van je bestaan. En zo neen, wil iemand die lui eens van het enorme gat in hun cultuur afhelpen?

  2. 2 Isabelle

    O jee, net gaan kijken. Je zit er in! Je zit er in! En wat wil dat rood zeggen? Hot? Superpopualir? (Je merkt het, ik weet er niets af) . Maar geen gat dus in de cultuur van die van de bwards. Dat is een goede zaak.

  3. had je dildo’s tieten en jenever nu als titel van dit postje gebruikt,
    dan was google er in iedergeval al bovenop gesprongen…

    (op die titel dan hé, niet op de tieten)

  4. 4 Flora

    @Isabelle:
    -Heb jij nog niet genoeg gehad laatst in de sauna?😉
    -Jep, het staat erop. Dat het rood is betekent dat jij die bepaalde url al eens bezocht hebt. En dat het een stoute blog is, natuurlijk!

    @Gewebkijk: dat heb ik serieus overwogen. Maar:
    -dat leek me… ik weet niet… te gemakkelijk of zo.
    -dat vond ik ook nogal zielig voor die googelaars. Ik betwijfel of mijn blog te bieden heeft wat ze zoeken.

  5. 5 Isabelle

    😉 De sauna was inderdaad een mooi plaat(s)je.
    Persoonlijk wilde ik de algehele florafleempaardvolgende webgemeenschap niet jaloers maken, maar nu je het zelf vermeldt… She looks as good as she writes.
    En ik vind dat ze heel goed schrijft.😉

  6. Vrouwe Flora,
    Ik heb me suf zitten piekeren over wat ik nu eens zou kunnen vragen. Wat ik dus eigenlijk vragen wou… Bent U tevreden over uw tieten?
    De Drs.

  7. 7 Flora

    @Johan: Je hoéfde niet per se iets te vragen, hoor🙂
    Zó tevreden zelfs dat ik er geen genoeg van kon krijgen en er nog twee in huis gehaald heb, cfr http://lilimoen.punt.nl.


  1. 1 De Post doet mee « Flora Fleempaard
  2. 2 Ik zei het nog « Flora Fleempaard

Geef een reactie

