Fleempaard vzw werft aan: front office medewerker (m/v)

13mrt09

Jobinhoud

Als eerste aanspreekpunt van de organisatie behandelt u inkomend telefoonverkeer. In samenspraak met het beheerscomité verzint u excuses, uitvluchten en flagrante leugens over waarom de voorzitter niet zelf aan de lijn kan komen. U probeert ze uit en brengt verbeteringen aan waar nodig.

Uw profiel

  • U beheerst de Nokia 2100 tot in de puntjes
  • Hotmail heeft geen geheimen voor u
  • U bent kordaat en uiterst creatief
  • Ervaring in klachtenbeheer strekt tot aanbeveling

Wij bieden

  • Avond- en weekendwerk
  • Boeiende contacten
  • Contract van onbepaalde duur, standplaats Leuven
  • Na proefperiode mogelijkheid tot thuiswerk

Interesse?

Stuur je cv en motivatiebrief vandaag nog door via de Comments-knop of naar florafleempaard@hotmail.com.



7 Responses to “Fleempaard vzw werft aan: front office medewerker (m/v)”

  1. En qua verloning? Extralegale voordelen?

  2. 2 Flora Fleempaard

    Kandidaten die grandioos falen in de test met de leugendetector, gaan over tot de ronde van de loononderhandelingen. De vzw probeert, binnen de limieten van het paritair comité, rekening te houden met de wensen van de sollicitant.

  3. Ik stel mij kandidaat, mijn CV vindt U binnenkort in uw elektronische postbus

  4. de voorzitter heeft haar telefoon ingeslikt
    zoiets bijvoorbeeld

  5. 5 Flora Fleempaard

    @Ntone: heb ik al vermeld dat in de tijd tussen de telefoontjes het niet verboden is een zekere tuin op te knappen? 😉

    @Treiner: bij televerkopers zou dat wel kunnen werken, maar ik vermoed dat mijn doorsnee bellers dat niet helemaal gaan geloven…

  6. 6 yab

    Aangezien ik een bloedhekel aan telefoneren heb, bedank ik vriendelijk voor dit aanbod.


  1. 1 Vooruitlopend op de feiten… « Lilimoen

Plaats een reactie