Ik mis je nog steeds, maar dat is niet erg

12Mrt09

Ik kan het niet helpen, ik mis je nog steeds.

Eigenlijk kan ik niet eens zeggen dat jij degene bent die ik mis, want inmiddels is het al zo lang geleden dat je even goed een totaal ander mens kan zijn dan de man met de wakkere ogen die ik heb opgeslagen in mijn hart. Kennen doen we elkaar toch in zo’n minimale mate dat “ik ken jou” eigenlijk een ijdele hoop meer dan een feit zal zijn. Maar dat is niet erg, want herinneringen zijn ook mooi, de mooie toch, en de herinneringen, wie er ook weggaat, die neemt niemand me nog af.

Toch ben ik er best spaarzaam mee, met terugdenken aan toen en toen en toen. Alleen als ik me echt heel erg alleen op de wereld voel, onbegrepen door al die miljoenen mensen, voorzichtig, en alleen als niemand het ziet, sta ik mezelf toe mijn ogen toe te doen en te geloven dat je meende wat je zei op het moment dat je me beloofde, ik zal er altijd voor je zijn.

Ik mis je nog steeds, maar dat is niet erg. Missen is soms ook ok.

4 Responses to “Ik mis je nog steeds, maar dat is niet erg”

  1. prachtig…

  2. 2 Tiggie

    pijnlijk

    en intriest

  3. Ik snap wat je bedoelt…
    Ondertussen kan ik de woorden: ‘voor altijd’ niet meer verdragen.

  4. Erg mooi, ik denk dat dit voor iedereen wel herkenbaar is.


Geef een reactie

