Stiekem

18aug08

Sorry, Louise P., Kruimels, Pimpajoentje en Oker, voor de heel late reactie. Maar ook bedankt voor de vier Briljante Blog Awards. 

Met vertraging dus, maar alsnog, zoals de opdracht luidt, de Briljantste Blogs die ik ken:

  • Yuri Maanzand, omdat ik stiekem vind dat hij Vlaanderens briljantste woordkunstenaar is.
  • Cockie, die mij de afgelopen jaren een paar keer heeft doen nagrinniken, iets waar niet veel schrijvers in slagen.
  • Buigpunt Sven, omdat ik stiekem vermoed dat hij alles weet en hem daarom mateloos bewonder (dat mag hij natuurlijk niet weten, dus mondje dicht…).
  • Het Osahi Complot. Ken je dat gevoel van iets te ontdekken en niet kunnen kiezen tussen van de daken schreeuwen dat iedereen erheen moet en het helemaal voor jezelf houden?
  • (Mogen blogs die nog niet bestaan ook?) Drie keer krabben, omdat ik er nu al stiekem fan van ben.
  • PostSecret (ik weet dat ik mijn Blogroll herhaal), omdat anonieme geheimen het toppunt van stiekem zijn.


5 Responses to “Stiekem”

  1. Mijn bandschuurmachine begaf het. De binnentrap die vandaag geplaatst is, bleek zes centimeter te kort. De schilder (uit België) kwam vanavond opdagen ipv vanochtend. Het regende zo hard, dat het niet mogelijk was de buitentrap af te maken. Alles liefhebben lijkt me veel fijner dan alles weten en stiekum is het ook al niet meer.

    But Flora… you just made my day!

  2. Mooi lijstje!
    Ben het ook helemaal eens betreft Cockie. Prachtig, prachtig wat ze deed!

  3. 3 Cockie

    :-)) x!


  1. 1 Ik schrijf een stapeltje | Maanzand
  2. 2 Ik schrijf een stapelke

Plaats een reactie