“Nice cleavage, Flora”

09jan08

Ze kwam dicht. Vertrouwelijk dicht.
Of ze dat mocht zeggen, dat ik “een nice cleavage” heb? En dat ze mij eigenlijk “al van in het begin een schoon kind” gevonden heeft? En dat ik er echt heel goed uitzie?

Tja, wie ben ik om daar nee op te zeggen? πŸ˜‰



25 Responses to ““Nice cleavage, Flora””

  1. Dat waag ik niet. Een collega een complimentje geven over haar spaarpot, pardon, nice cleavage. Daar komen rondvliegende nietjesmachines van. Of verwarde blikken.

  2. 2 Flora

    Euhm, Eddie? Mag ik je een tip geven?
    Dat woord, “spaarpot”… Schrappen! Meteen minder vliegende nietjesmachines. Beloofd.

  3. 3 Greet

    Een spaarpot, dat is iets gans anders hΓ©, Eddie. En, what she said. *Wijst naar comment hierboven*

  4. Weet ge wat? Ik kwam dat hier nog is tegen vanop mijne blog, en ik moet zeggen, ik heb nog altijd geen cleavage gezien 😦

  5. 5 Flora Fleempaard

    @Ntone: Weet je wat? Ontwerp jij mij eens een jurk met sexy cleavage. Deal? πŸ™‚

  6. Sounds tempting πŸ™‚
    Maar weinig in verhouding :p

  7. 7 Flora Fleempaard

    Wacht, wacht… insinueer jij nu dat mijn “nice cleavage” al het werk dat jij in een jurk zou steken niet waard is?!

  8. ik vrees dat ik dan inderdaad serieus onderbetaald ga zijn πŸ™‚

  9. 9 Flora Fleempaard

    Ik heb inderdaad geen D-cup πŸ˜‰

  10. Ik heb anders wel een paar schoon modellekes met verleidelijk decoltee in mijn collectie.

  11. D is zeker niet mijn favoriet :d
    Ik begin vooraan in het alfabet :p

  12. 12 Flora Fleempaard

    Wie heeft dit logje weer naar bovengehaald?! Komaan, opbiechten!

  13. Ik niet in alle geval, maar k krijg er wel lekker veel hits van binnen πŸ™‚

    Oh, ik weet een prachtige openingszin als k je ooit zie! :p

  14. 14 Flora Fleempaard

    Beloofd? πŸ˜‰

  15. Beloofd…. Nuja, als er cleavage is natuurlijk, anders houdt het geen steek!

  16. Het was zaterdag een zeer prettige kennismaking! U bent een toffe madam! Alleen kan k nog steeds niet meespreken over je cleavage 😦 πŸ˜‰

  17. 17 Flora Fleempaard

    @Ntone: Hm… ik ontwaarde toch een zweempje teleurstelling over het ontsluieren van het mysterie F.F. Volgens mij had je het niet zo heel erg gevonden als ik uiteindelijk toch een vent gebleken was πŸ˜‰

  18. Die teleurstelling ging over je “echte” naam. Flora is zoveel mooier.
    En ook wel beetje over het ontbreken van cleavage (maar shttt, Lilimoen moet dit niet weten he ;-))

  19. 19 Flora Fleempaard

    “Flora is zoveel mooier” zei de tuinman.

  20. die link had ik nog niet gezien eigenlijk πŸ˜€

    Maar tja, je bent inderdaad een bloem van een vrouw! (Zie je wel dat ik echt een lieve jongen ben!)

  21. 21 Flora Fleempaard

    Te laat, powertooljongen. Eens ondeugend…

  22. ik heb mijn naam weer waar gemaakt 😦

  23. Blij dat deze post geregeld nog eens in de top-posts opduikt πŸ˜€


  1. 1 Ntone » Blog Archive » Terug van de Bwards
  2. 2 Ntone » Blog Archive » Nen Blogaward!

Plaats een reactie