Kattebelletje (05)

08Jan08

Beste huisgenoten,

Van wie is die netjes afgekloven schedel op onze vensterbank?



2 Responses to “Kattebelletje (05)”

  1. Niet van mij, ik zit op het werk en heb dus een alibi. Ik heb ook vannacht niet op de vensterbank gezeten. En onze kleine tijger is ook niet de eigenaar. Die is al dagen niet meer buiten geweest. Zou Spike dan toch een echte tijger geworden zijn? Wat voor schedel is het eigenlijk?

  2. 2 Flora

    Mijn allerliefste tijger zou zoiets noooooit doen!

    Wat voor schedel? Een kale, met een vleugelachtig flapje aan iedere zijkant. De maat van een vuist (mijn vuist, geen Schwarzeneggervuist).


Geef een reactie

