Vandaag

18Feb16

Vandaag doe ik traag.

Vandaag sliep ik de ochtend weg, omdat ik moe ben, en verkouden. En omdat het mijn dag is.

Vandaag nam ik een bad in plaats van een douche, en voel ik me onmetelijk dankbaar dat ik die luxekeuze heb.

Vanmiddag, bij het ontbijt, deed ik mosterd op mijn boterhammen met kaas, omdat dat zo lekker in de neus prikt.

Vandaag zeg ik ja op elke “Mraauw?” van mijn moppies om te knuffelen. Gewoon omdat ze de liefsten zijn.

Namiddag ga ik te voet naar mijn knappe oogarts, omdat ik dan onderweg muziek in mijn oren kan doen.

Vanavond ga ik op mijn dooie gemakje joggen door de stad . Omdat… omdat ik gewoon niet zo snel ben.

Vandaag ben ik traag, inefficiënt, lui, langzaam en content.

Vandaag ga ik me niet haasten, neem ik geen enkele beslissing en ben ik absoluut niet flink. Omdat ik mij ben. vandaag. En een beetje duizelig, dat ook.

No Responses Yet to “Vandaag”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

