Ik hou van hem. Ik hou van haar.

17Mei13

Ik hou het meest van hem als hij op mijn schoot klimt, zijn kop tegen mijn buik aandrukt en spint: “Aai mij. Nu.”
Ik hou het meest van hem als hij in het gras gelegen heeft en naar lente ruikt.
Ik hou het meest van hem als hij met zijn ondeugende blik de wereld inkijkt van op de trap in de tuin.
Ik hou het meest van hem als hij zich in zijn slaap uitstrekt tot hij anderhalve zitplaats in de sofa in beslag neemt.
Ik hou het meest van hem als hij zijn pootjes op de rand van het bad zet om te kijken of ik nog niet klaar ben met kruiswoordraadselen.
Ik hou het meest van hem als hij loopt te mopperen.

Ik hou het meest van haar als ze om 6u33 bovenop me komt zitten om te controleren of ik al wakker ben.
Ik hou het meest van haar als ze met haar kontje wiebelt vlak voor ze een vlieg bespringt.
Ik hou het meest van haar als ze door het huis rent van puur enthousiasme, en gewoon omdat het waait.
Ik hou het meest van haar als ze op mijn schoot ligt te brommen in haar slaap.
Ik hou het meest van haar als ze haar witte teentjes spreidt om haar achterpoot te wassen.
Ik hou het meest van haar als haar neus fronst bij het geeuwen.

Ik hou het meest van hem. Ik hou het meest van haar.

No Responses Yet to “Ik hou van hem. Ik hou van haar.”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

