Voornemen

02Jan12

Eigenlijk is mijn voornemen voor 2012 ‘harder op tafel kloppen wanneer ik boos ben’, maar ik denk dat ik dat maar ga vervangen door ‘een dertigerscrisis nemen’. Het moet maar eens gedaan zijn met altijd van die voornemens waar ik een beter mens van moet worden. Een dertigerscrisis dus. Ik heb er in elk geval de leeftijd voor, en het is nog hip ook. Ik denk dat ik maar begin met een nieuwe look, hair extensions of zo, en een Fiat 500 die daar qua kleur bij past. Oh, en gekleurde lenzen! Een smartphone wil ik ook, maar de jongetjes van 11 waarmee ik in de metro sta hebben allemaal zo’n ding, dus ik denk niet dat dat helemaal in de crisiscategorie valt. Maakt niet uit. Bestaat die Fiat 500 trouwens in cabrioversie? Dat lijkt me aangenamer voor de poezen waarvoor ik de achterbank speciaal in fleece ga laten overtrekken. Maar dan hebben we ook wel zetelverwarming nodig, want Muffin heeft graag een warme plek. En een fleece jasje in dezelfde kleur als haar ogen. Spike heeft geen jasje nodig, da’s niet stoer genoeg. Een zonnebril misschien, maar meer niet. Oh, en een eiland, dat heb ik ook altijd gewild. Een privé onbewoond eiland met een hangmat en wifi. Volgens mij vergeet ik alleen de plastische chirurgie nog, maar ik denk dat ik die maar ga overslaan. Op dat eiland kom ik tenslotte toch niemand tegen.

7 Responses to “Voornemen”

  1. 1 Liza

    Ik heb op mijn 31 een Fiat 500 gekocht, een cabrio nog wel. Daarvoor hoef je niet per sé een crisis te hebben hoor. 🙂

  2. Een trotinette is ook hip.

  3. Kan op ieder moment, een leeftijdscrisis… geduld hebben want het gaat vanzelf over 😉


Geef een reactie

