Smash

08Sep11

Vandaag zei een collega tegen een andere collega over me: “Ze is gevaarlijker dan ze eruit ziet.” En ik dacht: “Yes! Eindelijk erkenning.” De context: een wedstrijdje badminton tijdens de sportdag van het werk, maar dat doet er niet toe. Ik ben het beu om als rustig omschreven te worden. Ik ben helemaal niet rustig. Ik eis een ander label. Stresskip, desnoods, of perfectionist, ik vind het zelfs niet erg om geboekstaafd te staan als iemand die alleen iets zegt wanneer het echt nodig is, maar niet meer dat saaaaaaie ‘rustig’. Ik ben niet rustig, zeg ik u, en als iemand het nu nog waagt om me als dusdanig te beschrijven, krijgt ‘ie een badmintonpluim tegen zijn hoofd, begrepen? Ik ben gesloten, en ik hou onvoorwaardelijk van dieren, en ik ben een snoeper, een genieter, een zonneklopper, vrij creatief, fantasierijk, soms grappig, heel soms slim, best kritisch, een beetje rommelig, een zenuwpees, ik probeer attent te zijn, en ik wil alles altijd heel goed doen. Maar (read my lips) Ik Ben Niet Rustig. Zo. ’t Is maar dat dat duidelijk is. En pas op: naar het schijnt ben ik gevaarlijker dan ik eruit zie.



2 Responses to “Smash”

  1. 1 gewebkijk

    rustig maar…😉


Geef een reactie

