Stormschade

18Aug11

Het stormt hier. Enfin, dat zegt ons huismeteoding toch. Het rommelt inderdaad een beetje in de verte, en het heeft een kwartiertje flink gegoten. Nu regent het gewoon Belgisch. Onze tuin staat er frisgroen bij.

Ik was even naar de stad, een uurtje maar. Kom ik thuis, ligt de parasol met voet en al dwars in de tuin, comfortabel leunend op onze nieuwe haag, is onze mooie oranje bloempot uit de Provence in twee gebarsten wegens gebruikt als schokdemper door de parasol, zijn de zelfgekweekte viooltje waar ik daarstraks nog zo trots naar keek, geknakt wegens gebruikt als schokdemper door de olijfboom in de oranje pot uit de Provence, staat de badkamer onder water en ligt de website van het KMI plat. Maar ik krijg wel de liefste kopjes van mijn kletsnatte kater.



3 Responses to “Stormschade”

  1. Frankie toch!

  2. 2 Anoniem

    Veel courage! Gelukkig is er nog de kater hé, zelfs na water!

  3. 3 Ann

    ge moet blijkbaar nog invullen wie je bent ook als je iets schrijft, weer iets bijgeleerd, dat je moet werken op een natte dag😉


Geef een reactie

