Goed begonnen is

28Jun11

Om te vieren dat ik vanaf morgen verlof heb, ga ik vanavond al mijn teennagels in een andere kleur lakken, ijsblokjes maken, een fijne-dingen-lijst maken voor de komende weken, checken of de reismedicatiekit nog compleet is, mijn kleerkast uitmesten, plantjes verpotten, het gras maaien, een schrijfselsback-up maken, mijn zonnehoed terug in vorm duwen, opzoeken hoe je ‘danku’ zegt in het Grieks, een datum prikken om te gaan gympjes-shoppen in Maastricht, mijn tijgervriend borstelen, meezingen met Jack Johnson en een nieuw loopschema opstellen. Maar het kan ook zijn dat ik van de weeromstuit gewoon met mijn voeten in een teiltje koud water op ons terras ga zitten wachten op het onweer.

8 Responses to “Goed begonnen is”

  1. En, wat is het geworden? En is het teiltje goed gevuld geraakt?

  2. 2 Flora Fleempaard

    Onweer is het geworden, en wat voor één! De wolken kieperden hun teiltje allemaal ineens naar beneden. Oh ja, en ik heb mijn tijger ook geborsteld 🙂

  3. 3 Anoniem

    meertjes zoeken op de kaart?

  4. 4 Flora Fleempaard

    Meertjes op kaarten blijken de neiging te hebben groter te zijn dan in mijn hoofd, en minder idyllisch ook. Ik had waarschijnlijk beter moeten opletten tijdens de lessen aardrijkskunde…

    • 5 Anoniem

      …én biologie: hebben schapen een staart? x

      • 6 Flora Fleempaard

        Wij hadden geen biologie, joh! Het perfecte excuus om niet te weten of een schaap een staart heeft 🙂

  5. 7 Anoniem

    Tijdens welke les heb ik dan een kikker opengesneden?


Geef een reactie

