Ik heb het licht gezien

27Jan11

(lees best eerst even dit) Jiiiiiihaa, ik weet het: ik ben een bron van energie! Misschien kan ik ons hele huis wel van electriciteit voorzien! Of misschien wel heel Leuven! Of wacht… misschien geef ik wel licht in het donker? Oh… oh… ik ben een licht! Misschien kan ik wel een religie starten! (Gisteren zag ik een interessante documentaire over sekten, met allemaal tips over hoe je mensen ertoe kan brengen om vrijwillig hun geld aan je te geven. Nuttige boel…) Dan noem ik mezelf Floralicht, en iedereen die me wil volgen, krijgt een nieuwe naam, allemaal bloemennamen, en we kunnen aan een meer gaan wonen, zomaar gratis en zelfbedruipend, want ik ben een energiebron voor onze keuken en computers! We kunnen zelfs onze eigen cola light brouwen! Die opleiding ‘Presentatietechnieken voor gevorderden’ waarvoor ik me pas heb ingeschreven gaat nog van pas komen. Ik kan dan begeesterende speeches afsteken en we kunnen de dagen starten en afsluiten met zangstondes en wie braaf is mag op 12/12/2012 mee op ons door mijn electrisch veld aangedreven spaceship naar Mauritius. Ik zie het helemaal voor me.

Mijn tandarts zei het dinsdag nog tegen me: “Begin maar een spaarpotje aan te leggen.” en nu dit briljante idee. L. Ron Hubbard zei het al: “The easiest way to make money would be to start a religion.” Ik ben het licht!!



One Response to “Ik heb het licht gezien”

  1. Wow that was unusual. I just wrote an incredibly long comment but after I clicked submit my comment didn’t appear. Grrrr… well I’m not writing all that over
    again. Anyway, just wanted to say great blog!


Geef een reactie

