Voor u

01Jan11

Ik wens u een heerlijke kater, maar niet die van mij, want daarmee ben ik nog lang niet uitgeknuffeld.

Ik wens u familieleden die u ook gekozen zou hebben als ze u niet waren toegewezen door zaadje en ei.

Ik wens u net zoveel plezier in uw job dat u in de verleiding komt om te denken dat u met uw hobby bezig bent.

Ik wens u buren die zielsveel van hun kinderen, dieren en bezittingen houden (behalve van hun cd’s van Laura Lynn, misschien).

Ik wens u een lieve relatie met uw lichaam, en ik wens uw lichaam een lieve relatie met u.

Ik wens u een knuffel van het kind in uzelf, en
voor de aanrakerigen onder u, wens en ik u een virtuele knuffel van mijzelf.

Ik wens u content.

Ik wens u thuis.



3 Responses to “Voor u”

  1. Hartelijk dank! Ik wens u en de uwen heel veel van hetzelfde.🙂

  2. 2 gewebkijk

    op z’n flora’s…😉
    mooi, insgelijks, dank!

  3. Ik wens jou veel mooie momenten in 2015.

    Vriendelijke groet,


Geef een reactie

