Een pracht van een tekst

18Mei10

Ik had het al helemaal gepland. Ik ging thuiskomen van de uitvaart, en mijn emoties gebruiken om een pracht van een tekst voor je te schrijven. Zo’n tekst waar mensen stil van zijn. Zo’n tekst die toont wat voor mens jij was zonder het in zoveel woorden te beschrijven. Zo’n tekst jouw gedistingeerdheid waardig, jouw wijsheid, je droge humor, je klassieke smaak.

Maar ik kwam thuis van je uitvaart, nu al vier dagen geleden, en er komt
nog steeds
niks.

Moest je nog ergens zijn, weet dan dat dat niet betekent
dat ik niet aan je denk.



No Responses Yet to “Een pracht van een tekst”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

