Er is overdrijven en er is overdrijven

20Apr10

Kijk, ik hou ook van overdrijven. Zie ik een overdrijfkans, dan grijp ik ze. Dat houdt de boel luchtig, vind ik. 

Daarnaast ben ik ook hélemaal pro ietszeggende mailonderwerpen. Ik weet namelijk graag wat er komt, zodat ik me mentaal kan voorbereiden op de inhoud van een mailbericht, en beslissen of ik eerst “Factuur 2010/BG02368”, of eerst “Wil je met mij trouwen?” open. Dat laatste voorbeeld is trouwens geheel fictief, het eerste jammer genoeg niet, maar u weet wel. Als een mail “Hoi” heet, ga ik ervan uit dat hij nergens over gaat. Wat ook ok is, maar dan ga ik eerst nog een blikje cola draaien. In elk geval: er moet staan wat ik kan verwachten.

Maar “ik wil je signaleren dat het telefoonnummer van de hospitalisatieverzekering op intranet niet meer actueel is : het is nu 02/ 664 12 04 (F?) en 02 664 12 05 (N?) of omgekeerd” als onderwerp van een mail? Nee. Dat is overdreven.



2 Responses to “Er is overdrijven en er is overdrijven”

  1. 1 mie

    ik ben superblij dat je schrijfsels terug te lezen zijn..🙂

  2. hahahahaha, Flora, you still got it. Big time!


Geef een reactie

