Computerles met Muffin

21Jan10

Af en toe test Muffin mijn computerkennis. Dan komt ze mijn scherm kopjes geven terwijl ze rondjes draait op mijn toetsenbord. Ctrl – Alt – Del is er niks bij.

Wanneer ze klaar is (lees: op mijn schoot ligt te spinnen) mag ik gaan uitvissen hoe ik mijn klavier terug op azerty moet zetten, of hoe ik het mindervalidenvergrootglas uitschakel. Leerrijk.

Wanneer Muffin in de buurt van mijn computer komt, klik ik vlug op opslaan en afsluiten. Om de schade van mijn computerles te beperken.



2 Responses to “Computerles met Muffin”

  1. 1 Kleine beer

    Nooit eens geprobeerd haar een lied te laten componeren op de piano? John Cage is er niets tegen!

  2. 2 Flora Fleempaard

    Super idee!! Ze houdt van muziek, vooral van de hoge tonen. The winner takes it all is haar favoriet.
    Wiens piano mag ze even lenen?


Geef een reactie

