Mooie zin

29Dec09

Mijn roman is af.

Zo. Wat een mooie zin is dat: mijn roman is af.

Volgende opdracht: schrijf een korte inhoud die uitgevers van hun stoel doet vallen.



13 Responses to “Mooie zin”

  1. JOEPIEJEEJ!!!! Proficiat!!

  2. Benieuwd maar ik geloof dat ik je dat al eens zei😉

  3. 3 susandeverzameling

    gefeliciteerd!

  4. een doorzettertje ; ik wist het🙂

    knal de kurken !

  5. Whiieeee proficiat zeg!

  6. O, dat is mooi. Gefeliciteerd! Maar spannend ook. De tijd om het uit handen te geven komt eraan. De tijd dat andere mensen er allerlei andere ideeën over gaan hebben dan jij. Brrr.

  7. 7 Kleine beer

    Ik ga het ook proberen, maar of ik een uitgever succesvol ga kunnen benaderen… Da’s een andere vraag.
    Ik ben in ieder geval wel erg nieuwsgierig naar je roman!

  8. 8 Elle

    Eindelijk! Proficiat🙂

  9. well done! veel succes met de korte inhoud, dat zal wel iets vlotter uit je pen vloeien misschien

  10. Goed gedaan! Ik kijk ernaar uit…

  11. 11 Tiggie

    dat is gewoon fantastisch! Well done girl!

  12. Hoe, uw roman is af!?!
    Jamaar… en wat is de titel van dat ding?
    Bezorgde en verwonderde groeten,
    Uw Drs.

  13. 13 Janneke

    Proficiat Flora! Dat smaakt naar meer.


Geef een reactie

