Droommoppies

23Dec09

Ik was onze poezen kwijt vannacht. Ik wist dat ze ergens moesten rondlopen op het immense domein in Turkije waar we logeerden, maar ik vond hen maar niet. Ik was bang dat ze zouden verdrinken in het zwembad of de zee, ondanks dat mijn broer me onlangs nog gezegd heeft dat alle dieren met vier poten kunnen zwemmen. Ze houden niet van zwemmen, mijn moppies, daar ben ik zeker van. Zelfs in mijn dromen.

Ze vroegen zich vanmorgen vast af waarom ik hen zo enthousiast begroette. Ik was gewoon opgelucht.



One Response to “Droommoppies”

  1. Vrouwe Flora toch algelijk!
    Hoedat ge nu toch uw poezen medeneemt naar Turkije! Nee, een mens kan rare dromen, nietwaar? Bij mij gaat het meestal over ‘in tijdsnood zijn’. Kent u dat? Ge moet ergens zijn en eigenlijk zijt ge al te laat en toch probeert ge er nog te geraken. Meestal word ik trouwens wakker vóór ik ter bestemming ben, kwestie van nog eens extra gefrustreerd te raken.
    Met vriendelijke groeten,
    De Drs.


Geef een reactie

