Elders

04Dec09

Ik was even weg van de wereld, omdat ik in mijn zelfgecreëerde papieren wereld vertoefde. Dat was iets raars. Ik word namelijk triestig van de triestige scènes die ik schrijf, waardoor ik me begin af te vragen waarom ik zelden vrolijke verhalen verzin. Temeer omdat mijn dromen ’s nachts ook nog eens verderborduren op wat ik die dag geschreven of herwerkt heb.

Zo houdt drie uur schrijven niet op wanneer de computer dicht gaat.
Zo geraak je dus weg van de wereld.

Maar het is er wel fijn, daar. Kleiner dan hier. Kneedbaarder ook.
Nog even mag ik er zijn, een maandje of zo. En dan stuur ik mijn zelfgemaakte wereld de grote, boze wereld in.



2 Responses to “Elders”

  1. Hou je ons op de hoogte? Ik ben erg benieuwd😉

  2. We kijken ernaar uit, naar die wreld.
    Ik heb een tijdje over een café in de provence geschreven. Was leuk om heen te gaan.


Geef een reactie

