Zachtjes ontwaken

08Okt09

Da’s allemaal goed en wel, zo’n lichtwekker die de zonsopgang simuleert, zodat je lichaam en geest heel langzaamaan ontwaken met een uitgeslapen gevoel, maar dan mag je geen ochtendvrolijke poes in huis hebben die wakker (én uitgeslapen én klaar om te spelen) wordt van de eerste seconde licht dat het ding produceert en dus een half uur te vroeg op je borst komt zitten. Dat zetten ze dan weer niet op de doos van zo’n langzaamaanwekker.



4 Responses to “Zachtjes ontwaken”

  1. of je hebt een partner met zo’n wekker (die er toch niet van wakker wordt) en je bent zelf heel lichtgevoelig, en jouw wekker loopt op een ander moment af als dat die lichtwekker licht begint te geven.
    Ik heb nu gelukkig het lichtnivo zo laag kunnen zetten, dat ik alvast niet meer voor mijn eigen wekker wakker wordt.

  2. 2 hoow

    ik ben al lang gewassen en gekleed en heb al lang mn lichtwekker uitgezet als mn kat nog steeds ligt te maffen naast mn hoofdkussen en ik hem zowat naar de keuken moet dragen.
    Maar om 4u30 kwam hij wel even kijken of ik toevallig niet wou spelen….

  3. Dat poezenbeest van mij komt een uur van tevoren even flink over me heen wandenen en dan naast me liggen dutten. En als de (overigens heel gewone zonder lamp enzo) wekker aangaat gaat ze in de startblokken en kneed waar ze kneden kan onder luid gespin. Heel lief, maar niet echt handig als je heeeel nodig moet plassen…

  4. Ik zou nochtans ook graag zo’n langzaam-aan-wekker hebben. Gelukkig mag Poeslief bij ons niet op de slaapkamer.


Geef een reactie

