Schapen en koffiebonen

04Okt09

Schijfjes watermeloen heb ik, schapen (een hele kudde witte en twee zwarte), klaprozen en gewone rozen, vergeet-me-nietjes omdat dat mijn lievelingsbloemen zijn na ranonkels (en omdat ranonkels te moeilijk zijn om in klei te maken), poezen uiteraard (het enige creatieve dat ik kan doen zonder er poezen bij te betrekken is cake bakken). Oh ja, en koffiebonen die zo echt lijken dat een vriend vroeg hoe ik er de gaatjes in had geboord. 

Mijn kleiparels.



7 Responses to “Schapen en koffiebonen”

  1. Zelfs bij het cake bakken staan de poezen met hun snuit op het deeg.

  2. Foto’s, graag !🙂

    Waarom geen bakkring, gesculpeerd in katvorm, vragen ?
    aan de Sint

  3. 3 Flora Fleempaard

    @Jevski: de foto’s zitten onder de woorden “Mijn kleiparels.”
    De Sint heeft al iets anders voor mij in gedachten!😉

  4. O, klei-noden !

  5. 5 dagamma

    Zo mooi Flora! Ik wist niet dat je dit deed! De poes! En die schaapjes!!!! Me wants! 🙂

  6. 6 lienke

    Waaaaauww!! Ik viel bijna met open mond achterover. Heel knap gedaan.
    (Nu nog een lijst met benodigdheden, een handleiding en van mijn kant heeeel veel geduld en een extra beetje creativiteit, en misschien… nee, dat kan ik nooit!)

  7. 7 Flora Fleempaard

    Dankjewel voor de lieve reacties, jullie! Ik word er helemaal blij van.

    @Dagamma: Ik deed dat ook niet. Dit is mijn roeping van 2009.
    Zodra ik een kerstmarktje vind waar ik ze legaal mag verkopen, hoor je het!

    @Lienke: slechts 1 benodigdheid: Fimoklei. Kneden, prullen, keukenoven in en hop!


Geef een reactie

