Zijn zeemeermin

03Sep09

Op basis van zijn woorden stelde ik me haar voor als een engel, een zeemeermin, een Angelina Jolie, een Kate Moss, een godin, wondermooi. 

Hun vakantiefoto’s toonden een jonge vrouw van dertien in een dozijn. Hij staarde ernaar en straalde.

Wondermooi, vind ik dat.



4 Responses to “Zijn zeemeermin”

  1. Wat
    dat fantasmatisch venstertje
    al niet vermag🙂

  2. Laat hem (en haar) maar stralen!

  3. Ik hou niet van zeemeerminnen. Ze zijn slank en stinken naar vis. (Deze quote steel ik zonder enige chroom van Dimitri Verhulst)

    Was getekend

  4. 4 rendv

    Eikes Kate Moss…

    Dàt is pas een dertienineendozijn-type. Al heeft ze natuurlijk wel dat je ne sais quoi dat haar voor de lens doet sprankelen. Maar als er voor de foto in kwestie niet geposeerd is en geen twaalf lagen make-up zijn aangebracht, en je haar ware zelve ziet…? Neen. Neen, neen, neen.


Geef een reactie

