Lieve Sint,

02Sep09

Ik schrijf u vroeg dit jaar, omdat de dingen op mijn verlanglijstje misschien enige voorbereidingstijd vergen van uw hulptroepen. Zelf apprecieer ik het ook altijd als ik ruim de tijd krijg om mijn deadlines te halen, vandaar.

Graag:

  • een Camperwinkel in Leuven
  • een Petit Bateauwinkel in Leuven
  • een contract met uitgeverij Prometheus of Anthos

Eentje van deze wensen is ook al goed, hoor. Niet dat u gaat denken dat ik veeleisend ben.

Groetjes en tot over een paar maanden,

Flora



10 Responses to “Lieve Sint,”

  1. Lieve Flora,

    Ai. Ik heb helaas ? al iets anders in gedachten,
    speciaal voor jou ! Het zal je maar overkomen ..

    Wait and see (you) in december,

    Sint

  2. 2 liesje

    een camperwinkel in leuven… al jaar en dag een gemis!
    ik steun je volledig en wil graag snel mijn collectie uitbreiden🙂

  3. Waaromth specifiek Prometheus & Anthos ?

  4. Ik zal ook een camperwinkel in leuven vragen, meer kans om het te krijgen!

  5. 5 Ine

    er is toch een winkel waar ze Camper verkopen?
    of is dat niet genoeg?

  6. En moet hij dat allemaal door jou schoorsteen krijgen

  7. En een reden om een uitstapje naar Antwerpen of Barcelona te maken is toch altijd leuk? ..

  8. 8 Flora Fleempaard

    @Sint: Oei, ben ik stout geweest?

    @Jevski: Om te weten naar welke uitgevers je je manuscript best stuurt, zou je (heb ik eens ergens gelezen) op de uitgeverij van je lievelinsboeken moeten afgaan. Mijn boekenrek roept (lekker pretentieus) Prometheus!! En Anthos lijkt me wel kaas gegeten te hebben van promotie😉

    @Lucie en Liesje: Deal! We duwen de sint gewoon een petietsie onder zijn neus!

    @Ine: Neuh, dat is niet genoeg! Vijf paar Campers om kwijlend naar te staren is niet hetzelfde als vijftig paar Campers om kwijlend naar te staren, he.

    @Treiner: de sints propmethoden zijn ondoorgrondelijk.

    @Mie: citytrip Stockholm geboekt. Ik moest wel!😉

  9. Lieve Flora,

    Piet zag je reply. Gelukkig maar.

    Waarom, Flora, waarom altijd (?) eerst het strafbare uit de kast halen?
    Heb je al eens gezien wat daarnaast allemaal te lonken ligt?

    Subiet overweeg ik nog een brilletje!

    Een welbestede groet,
    Sint

  10. 10 Flora Fleempaard

    Rustig, Sint, rustig. Denk aan uw hart!
    U ziet ook alles, hè…


Geef een reactie

