Zonder rede(n) III

27Aug09

Als hij groter was
en zij mooier
Hij jonger
zij diep
Dan zouden ze
zich
zelf zijn
samen
Dan
zou er geen reden meer zijn
om niet



4 Responses to “Zonder rede(n) III”

  1. dit vind ik wel een hele fijne…

  2. Vrouwe Fleempaard…
    Allemaal goed en wel, maar ik snap het niet zo goed. Ik worstel altijd met cryptische poëzie. Kunt U een beetje tekst en uitleg geven, of doet de rechtgeaarde poëet dat liever niet?
    Nu goed, dan lees ik wel een van uw andere logjes.
    Met vriendelijke groeten,
    De Drs.

  3. 4 Flora Fleempaard

    @Gewebkijk en Bert: dankuu!

    @Johan: ik haat het wanneer ik een gedicht niet begrijp. Dan heeft de dichter het niet goed gedaan, vind ik. Tenzij hij zin had om gewoon een beetje mysterieus te doen…


Geef een reactie

