Doen en laten

26Aug09

Dat heb ik mooi gezegd, vind ik, al zeg ik het zelf:

(over schrijven)

“Als je het kan laten, moet je het niet doen.”



5 Responses to “Doen en laten”

  1. 1 Menck

    Klopt: alleen en alleen als je het KÁN laten.

  2. 2 Flora Fleempaard

    dat zei ik tohoch?

  3. dat heb je mooi gezegd! 😉
    (al zeg ik het zelf…)

  4. He dank je Flora. Dat is een mooi adagio voor mijn blog. Mag ik het overnemen?

  5. 5 Flora Fleempaard

    @Gewebkijk: dankuwel!

    @Louise: Zolang je er ‘Flora Fleempaard’ onder zet, mag je mij citeren hoe vaak en waar je maar wil.


Geef een reactie

