Korte uitstap naar een parallelle wereld

24Aug09

Het leven van sommige mensen lijkt een aaneenschakeling van hippe feestjes, backstage praatjes en connecties in de vreemdste hoeken van de samenleving.
Zo ben ik niet. Dat komt waarschijnlijk omdat ik hippe feestjes probeer te ontlopen. Hippe feestjes geven mij het gevoel dat “gewoon mij” niet hip genoeg is, en al dat getwijfel aan mezelf heb ik inmiddels wel gehad.

Met als gevolg dat ik, als ik dan, hoogst uitzonderlijk en eerder per ongeluk dan bedoeld maar wel legaal, aan de backstagebar van een festival terechtkom, niet goed weet welke strategie ik het beste hanteer om te verbergen dat ik geen idee heb wie hier de artiesten zijn en wie net als ik toevallig in een parallelle wereld verzeild geraakt is. Ik twijfel nog tussen: 1. aan iederéén een handtekening vragen; 2. braafjes mijn gratis soep oplepelen zonder op te kijken; 3. maken dat ik wegkom.



2 Responses to “Korte uitstap naar een parallelle wereld”

  1. Toch gewoon zelf handtekeningen uitdelen.

  2. 2 Flora Fleempaard

    Was ik daar maar zelf opgekomen!


Geef een reactie

