Dingen die ik weiger te geloven

03Aug09

dat alle vrouwen van mijn leeftijd een string dragen en geen gewone slip

dat je teveel kan slapen

dat alle nachtwinkels een dekmantel zijn voor louche zaakjes

dat mensen liever grotere borsten zien bij een vrouw

dat mijn poezen mij na een maand zouden vergeten zijn

etiketten die zeggen ‘kleur verdwijnt na 8-10 wasbeurten

dat dieren gelukkig kunnen zijn in de zoo

dat mijn gsm-batterij electriciteit verbruikt wanneer ik ze in het stopcontact laat zitten zonder gsm eraan gekoppeld

dat oesters geschikt zijn om op te eten



8 Responses to “Dingen die ik weiger te geloven”

  1. Er zijn – naar verluidt – 3 soorten passies :
    Liefde, Haat en de passie van
    het Niet-Willen-Weten🙂

  2. FF houdt van lijstjes! Nou ik ook.
    Ik heb bij genoeg Belgische vrouwen hun onderbroek door hun lichtgekleurde broek of rok heen zien schemeren om beter te weten dan niet te willen weten. Sommige dingen kan ik niet bewijzen en misschien zijn bepaalde vissensoorten gelukkig in de zoo, of de miertjes op de grond.

  3. en plots zit ik met het liedje van de fabeltjeskrant in mijn hoofd..

  4. 5 Menck

    Kleine borsten zijn helemaal mijn ding. Voilà, nou weet u dat ook. Al de rest weiger ik eveneens te geloven.

  5. Het meest onnatuurlijke kledingstuk dat bestaat, een string, ik kocht het één keer en daarna NOOIT meer😉
    Ik weiger, samen met jou, te geloven.

  6. ivm het eerste punt, uit ervaring weet ik dat dat niet het geval is🙂


Geef een reactie

