Tijdelijke vervanging gezocht

18Jul09

Kan iemand mijn lief eventjes komen vervangen, laten we zeggen voor een dag of twee? Geen zorgen, het is alleen maar voor de volgende kwesties, niks ondeugends:

  • de poezen helpen hun maandelijks vlooien-teken-allerlei-pipetje te geven
  • oordelen of ik al naar de kapper moet, of dat ik nog een maand kan wachten (tip: Lilimoen zegt altijd dat ik nog gerust drie maanden kan wachten)
  • me eraan herinneren dat het feit dat het leesverslag er is niet betekent dat mijn roman dinsdagavond af moet zijn
  • mee naar de Makro gaan om dvd’s te kiezen (alleen naar de Makro gaan blijkt een verschrikking, maar dat kan ook liggen aan de zaterdagnamiddagdrukte)
6 Responses to “Tijdelijke vervanging gezocht”

  1. om maar met het laatste te beginnen; kies voor de film HOME, indrukwekkende beelden, prachtige muziek, en ook nogeens een boodschap. kortom een schitterend document.
    en daar hoef je dan niet persé voor naar de macro natuurlijk… 😉

  2. 2 Aïda

    Wie kiest er nu films in de MAKRO?? Horror.

  3. 3 Flora Fleempaard

    @Gewebkijk: het klinkt als een film om bij te huilen…. Misschien is dat vandaag niet zo’n goed idee. Ik onthou hem.

    @Aïda: ze hebben er ook andere genres, hoor 😉

  4. 4 Tiggie

    ik wil wel mee naar de Makro!!!

  5. Lilimoen houdt u op de rails ?

  6. 6 ntone

    Ik kan altijd ingehuurd worden! Kost en inwoon is voldoende.
    Het ervaring met poezen, haar, dvd’s & makro.
    Ik kom vergezeld van mijn kat.


Geef een reactie

