Mag ik?

11Jun09

Mag ik dan nu mijn gezicht in je handen leggen en huilen om de fouten die ik maak?
Je hoeft niet echt iets te zeggen, gewoon daar zijn is al heel erg veel.

Mag ik ze laten lopen, mijn tranen, van mijn wangen door je vingers, de wijde wereld in?
Je hoeft niet echt iets te doen, gewoon je oordeelloze jij zijn is al heel erg mooi.

Mag ik je dit ene vragen, de kom van je handen en meer nu niet?



4 Responses to “Mag ik?”

  1. Heel mooi…hopelijk is er vandaag iemand met open handen en hart voor jou…

  2. 2 Estelle Folle

    Soms heeft een mens niet meer nodig dan een stille aanwezig en zijn/haar handen.

  3. mooi!
    Ik hoop dat je iemand hebt bij wie dat kan.

  4. ik heb ook nog een luisterend oor…🙂


Geef een reactie

