Gezocht: vlam voor mijn vriendje

28Mei09

Mijn tijgervriendje heeft een lief nodig, en het is dringend.

Hijzelf:

  • staat op orde, netheid en tonijn
  • is rank gebouwd met een symmetrisch streepjesmotief
  • is scherp van klauw, tand en zintuig
  • smelt voor goudgroene ogen en een zachte hand

Zijn nieuwe vlam:

  • heeft ledematen die bestand zijn tegen tijgerbeten
  • ruikt lekker, liefst naar gras of wasverzachter
  • heeft eigen hobbies die minstens 22 uren per dag in beslag nemen
  • reageert onmiddellijk op bootie calls

Kandidaten melden zich na zonsondergang achter de kippenhokken.



5 Responses to “Gezocht: vlam voor mijn vriendje”

  1. 1 Lucie

    Ik zou eens gaan kijken in een goeie speelhoedwinkel in de buurt in de sectie “pluchen beesten”. Eens goed wassen met wasverzachter, en na zonsondergang achter de kippenhokken plaatsen. Succes gegarandeerd!

  2. kun je voor mij ook zo eens een advertentieplaatsen😉

  3. 3 veerle

    Is ’t weer kattentijd, ja?

  4. 4 nadja

    haha, Flora toch. Ik kan niet meer zonder jouw stukjes. Mijn dag is pas goed als ik ermee kan beginnen.

  5. 5 Lilimoen

    Lieve Flora-lezers, dat lief voor Spike is echt dringend. Hij is iets te opdringerig voor onze kleinste die eigenlijk enkel maar wil spelen.


Geef een reactie

