Nog maar 1 keer slapen

11Mei09

en dan komt onze keuken. Een échte keuken, met een aanrecht en kastruimte voor mijn blender én de serviettenverslaving van mijn lief, met een groooote ijskast en een kookplaat waar onze poezen hun kussentjes niet aan kunnen verbranden, met een geheim vak voor bakvormen en (oh, luxe…) verlichting in de bodem van de onderkasten. Maar wacht: inclusief zit een helemaal echte levensgrote afwasmachine. Een AfWasMachine!

Als alles loopt zoals gepland (wat het tijdens onze verbouwing nog niet één keer gedaan heeft, maar we blijven proberen) hebben wij dus gisteren onze laatste afwas-met-de-hand gedaan. Mijlpaal mijlpaal, wiew, wiew, wiew!!



5 Responses to “Nog maar 1 keer slapen”

  1. 1 Athena

    Geniet ervan! En dat de volgende mijlpaal (“bleh moet ik dat ding nou alwéér uitruimen”) maar ver weg moge blijven!

  2. Een afwasmachine! Goddelijke uitvinding. Sinds wij er een hebben is bezoek ontvangen alleen nog maar feest. Volle tafels hoeven nu niet meer synoniem te zijn met een eindeloze afwas op zondagochtend. Overigens: wanneer mogen we ze komen bewonderen, die keuken😉

  3. Vrouwe Fleempaard,
    Toen hier ten huize Happolati de nieuwe keuken werd geïnstalleerd (alles uitbreken, alles zorgvuldig wederom heeltegans opbouwen), moesten wij (mijn dochter en ik) de afwas doen in de badkamer. In ’t begin was ’t een beetje kamperen (LEUK!!!), maar na enkele dagen begon het hele manoeuvre toch ferm onze kloten (<= sorry) uit te hangen.
    Toen pas hebben wij beseft wat een luxe zo’n vaarwasmasjien eigenlijk is.
    Geniet ervan. En terwijl de vaatwasmachiene draait, kunt ge ondertussen een boek lezen, dat is wat ik ervan denk.
    Tip (off-topic): bezoek het Vlaams Woordenboek:
    http://www.vlaamswoordenboek.be/
    Met vriendelijke groeten,
    De Drs.

  4. 4 Flora Fleempaard

    Goh, ze ziet er echt echt uit… Ik voel me net alsof de Sint ons een megageschenk heeft gebracht.

  5. 5 Menck

    Enjoy! Een afwasmachine is zowat de beste uitvinding sinds het wiel.


Geef een reactie

