Kl***z****n

30Apr09

Het liefste zou ik het zo hard willen roepen, brullen zelfs, zo luid dat iedereen het hoort, maar dan ook echt iedereen, hè, zelfs wie slaapt, zo kwaad ben ik.

Ik zou erbij spuwen omdat ik op dat ene moment alleen maar uit woede zou bestaan, spuwen, zo vies en fel en ver dat Jan Decleir er niks tegen is.

En op tafel kloppen, dat ook, met mijn bureaulamp of zo, iets dat goed in de hand ligt, een beetje een steel heeft en dan een zwaar, stomp uiteind zoals de voet van zo’n lamp.

Ik zou roepen en spuwen en kloppen tot het er allemaal uit is, want het voelt niet goed in me, zoveel verontwaardiging waar ik nergens mee naartoe kan. En dan zou ik op mijn stoel zakken, stiekem een heel klein beetje tevreden, omdat iedereen zou weten dat ******** kl***z****n zijn. En daarna zou ik zuchten.



13 Responses to “Kl***z****n”

  1. Aww … Hang in there! *Knuffel*

  2. 2 Tiggie

    jij bent en daarom doe je en als gevolg heb je veel, zij willen hebben en bijgevolg doen dingen om zo te kunnen zijn- arme mensen

    bovendien zijn ze wellicht:
    a) oerdom
    b) slecht opgevoed
    c) aan de stinkende kant
    d) een combinatie van bovenstaande
    😉

  3. je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn…

  4. 4 Lilimoen

    Meppen met uw sjakosj kan helpen, “kan” zeg ik wel.

  5. 5 danny

    In eerste instantie las ik verdorie “callgirls” i.p.v. “collega’s”.
    Zjin er nog zulke lezers, of is het gewoon erg gesteld met mijn “dirty, twisted mind” ?

  6. 6 Lilimoen

    @ Danny: normaal gezien heb ik dat ook, zo van die dingen, maar ik ken Flora ietsje beter dan de gemiddelde lezer en ‘callgirls’ is niet meteen een woord dat in deze context zou passen. Vandaar dat ik me dit keer ook niet vergist heb.😉

  7. 7 Tiggie

    haha Danny, over een freudiaanse mislezing gesproken🙂

  8. @Danny: ik ook!!!!!
    @Flora: ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar als ik zie hoe boos ze jou gekregen hebben, dan vind ik hen ook stomme kakkewieten. Is er toevallig sprake van vuil spel, gemanipuleer, kinderachtig geroddel?

  9. Amai, ik kon niks van de titel maken. Pas toen ik de volledig gecensureerde zin las had ik het door dat het over ‘testes’ ging.😉

  10. Hopelijk heeft dit je een beetje opgelucht😉

  11. 11 Flora Fleempaard

    @Greet: dankjewel!

    @Tiggie: antwoord a) in elk geval! *kijkt gemeen*

    @Tijdtussendoor: eigenlijk wel *stoute grijns*

  12. 12 dagamma

    O jee… herinneringen aan Kunst – Wet… Ik dacht echt dat je daar goed zat “in de biezen”, ik dacht dat het daar beter was dan “in de klaveren”… Sterkte Flora, je verdient het niet om op je kop te laten zitten, daar ben je veel te goed voor!!

  13. Arm kind toch. Zo boos zijn.
    En ja, Heer Danny, ik las ook eerst ‘callgirls’. Snieërg, dus.
    De Drs.


Geef een reactie

