Babyborrel zonder baby

28Apr09

Ik had niet verwacht dat we hem mogen vasthouden en ik begrijp ook wel dat we niet allemaal koetsjiekoetsje mogen doen met zijn wangetjes, maar dat de baby niet op zijn eigen borrel zal zijn, dat vind ik toch ietwat teleurstellend. Misschien voorzien ze live streaming? Dat vind ik toch wel een minimum…

Wel fijn is dat dit betekent dat ik niet naar de zoo moet. Dieren in kooien, dat past niet in mijn hart.

En toch… Een baby-borrel zonder de baby-olifant, is dat dan niet gewoon een receptie?



One Response to “Babyborrel zonder baby”

  1. Als er maar bubbels zijn…


Geef een reactie

