Dingen die sneuvelden tijdens onze verbouwing

27Apr09

Veel muren. Dat was de bedoeling. Het glas in de voordeur. Dat was niet de bedoeling. De trap van de vorige bewoonster. Dat dan weer wel. Haar schouwgebouw en haar keuken, beide heel erg wel. Een typisch Vlaamse achterbouw. Doelbewust. Bij het afbreken van voorgaande, bijna mijn broer, en dat was zeker niet de bedoeling. Een stukje dak van buurman rechts. Not quite de bedoeling. Twee boorhamers, een bandschuurmachine, één tuinstoel. Niet de bedoeling, maar ook geen ramp.

Maar nu, mijn Bwards-trofee. Níet de bedoeling.   

Sorry, Wondering Boys die hem ontwierpen.
Sorry Jeroen van de Bwards.
Sorry, Lamazone die mijn url op haar naam schreef om niet in affronten te vallen bij de overhandiging.
Sorry, opvolger die een wisselbeker met een verbouwingsverleden gaat krijgen…  

Het was niet de bedoeling.



6 Responses to “Dingen die sneuvelden tijdens onze verbouwing”

  1. 1 Mick

    OOOO, das jammer!

  2. Wat steken jullie daar toch allemaal uit?
    Normaal is het wel de bedoeling dat je alles wat niet afgebroken moet worden eerst aan de kant zet e!🙂

  3. 3 Lilimoen

    Lucie, klopt, maar jezelf met een gereedschapsitem in de hand kan je moeilijk aan de kant zetten. Zo ben ik bij het plaatsen van de trap ook eens bijna vanaf de tweede verdieping door het trapgat (toen nog open) naar beneden gevallen. Een klein trauma waar ik ’s nachts soms aan denk. Mijn nonkel kon me nog vastgrijpen. Altijd dat beeld van dat trapgat voor mijn ogen. Flora weet dit volgens mij niet of vergat het even te vermelden.

  4. 4 Tiggie

    ik zeg het, verbouwen das écht ni gezond!

    en hiermee test ik ook meteen of ik kan reageren want bij lilimoen lukt het langs geen kanten: de error HTTP 500 zegt:
    The page cannot be displayed
    There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.
    hmfff

  5. 5 Tiggie

    *springt en doet een vreugdedansje*

    bij flora lukt het nog

  6. 6 Lilimoen

    @ Tiggie: ik zie dat je ooit al eens van op 3 verschillende computers gereageerd hebt bij mij. Kan je van op die drie computers niet meer reageren of is het op een specifieke computer dat het niet lukt?


Geef een reactie

