Jeugddroom

23Apr09

Vroeger wilde ik trouwen met MacGyver. Dat leek me wel praktisch.



7 Responses to “Jeugddroom”

  1. 1 Mick

    Ik met Lady Di, leek me zo stijlvol.
    Goddank is dat niet doorgegaan.

  2. 2 Lilimoen

    Maar ik ben toch een soort van MacGyver? Zullen we trouwen?

  3. 3 Flora Fleempaard

    @Mick: Pfiew, ja. Anders zat je nu met Camilla…

    @Lilimoen: Vraag me maar op VTM!

  4. ik met julie andrews…

  5. Ik wou gewoon het technisch inzicht hebben van MacGyver, om ermee te trouwen vond ik mezelf wat te jong.

  6. 6 oker

    Ik wou gewoon met m’n vader…

  7. 7 Tiggie

    ahhh, nu snap ik hetπŸ™‚

    ik wou trouwen met Andy Garcia…nog steeds…πŸ™‚


Geef een reactie

