Meisje

31Mrt09

Omdat alles een verhaal is. Mijn nieuwste bijdrage aan Everything is a story:

Meisje

“Is dat niet het beste?”
Als ik ja zeg, maakt mij dat dan verantwoordelijk? Ben ik dan de moordenaar van het dier dat ooit de tienertranen van mijn wangen likte?
Ik zwijg. Ik weet het ook niet. Wanneer is het genoeg? Wanneer duurt oud zijn al te lang?

Lees het hele verhaal op everythingisastory.net.



5 Responses to “Meisje”

  1. 1 Lilimoen

    De link doet het niet en ik vind je verhaal ook niet direct terug. Ben wel erg benieuwd, dus ik hoop dat je de link kan herstellen.

  2. 2 Flora Fleempaard

    momentje…

  3. 3 Anne

    Opgelost

  4. 4 Flora Fleempaard

    Dankjewel, troublesolver, Anne!!

  5. Zo raak geschreven. Alleen wie zo puur schrijft over eigen verlies, kan zich een woordenmeester noemen. Dedju jij hebt talent.
    Mijn viervoeter (eerder een langpootmug) en ik lassen vanmiddag een minuutje stilte in voor ‘Meisje’ . We sturen een bolleke-wrijf naar de hondenhemel.


Geef een reactie

