Huilen bij de priemgetallen

18Mrt09

Het is te oneven, te priem, een drie en een één na elkaar, daar kan ik echt geen heel jaar mee overweg. Dus slaan we de eenendertig over en worden we volgende week nog een keer dertig, en in 2010 vervolgens tweeëndertig. Zo simpel kan het zijn.

Oh ja, straf aanbevolen: ‘De eenzaamheid van de priemgetallen’ van Paulo Giordano. U mag mijn exemplaar lenen, maar ik wil het wel graag terug. Ik wil weten of ik opnieuw ga moeten huilen bij herlezing.



12 Responses to “Huilen bij de priemgetallen”

  1. 1 Linn

    Deze blogposts kwam als geroepen want ik probeerde al de hele avond op de titel te komen van ‘dat boek dat ik dringen wou lezen’.

    Ik heb het zonet gereserveerd in de bib en als het na het lezen een topper blijkt te zijn, is er een grote kans dat het in mijn boekenkast terechtkomt.

  2. Je moet gewoon denken, 30, met 1 jaar ervaring…

  3. wat gek, sinds ik dezelfde leeftijd klokte, kreeg ik voor het eerst in mijn bestaan met een aversie jegens mijn cijfermatige leeftijd af te rekenen. Zou een sinister priemgetallencomplot hierachter zitten? Ik ga het boek zeker ontlenen, al geef ik de voorkeur aan de bibliotheek om de hoek als leenheer.

    @ntone: schitterende boutade, het is een troost, klein maar het is er één.

  4. Vrouwe Flora,
    U staat tussen zijn favoriete blogs.
    http://www.nieuws.be/nieuws/Blogger_van_de_week_Koen_Fillet_676a5d98.aspx
    Steeds tot uw dienst,
    De Drs.

  5. 5 liesbeth

    Ik heb het boek ondertussen uitgelezen, ik had daar precies één dag voor nodig.
    Schitterend !
    dank voor de tip

  6. 6 Flora Fleempaard

    @Linn: Ha, dat was jij die riep!😉

    @Ntone: Hmm, zo bekeken ga ik de komende jaren wel heel erg bedreven raken in het 30 zijn. Goed idee!

    @Nadja: met ouder worden heb ik geen probleem. Ik ben blij dat ik tijd krijg…

    @Johan: ik weet het. Cool, he?🙂

    @Liesbeth: Graag gedaan! Fijn dat je ervan genoten hebt. Moest jij ook huilen, of ben ik een watje?

  7. 7 Athena

    Ben je niet gewoon elventwintig..?

  8. 8 Flora Fleempaard

    @Athena: Jiiiihaaaa, ik word morgen elventwintig! Dankjewel!!😀

  9. Happy Bday Flora!! (het is toch de 26ste he??)²

  10. 10 Flora Fleempaard

    Dankjewel!! Jaja, 26 maart.

  11. 11 Tiggie

    ik had het moeten weten, een 8 mens (26= 2+6), niet dat ik daarin geloof hoor, in kabbala, ik heb het alleen heel erg moeten binnenlepelen als kind en dat krijg je dus niet meer uit mijn systeem, de karma’s achter ieder getal.

    ik ben er ook eentje, een 8 mens…


  1. 1 Who’s that Girl? « Binnenstebuiten

Geef een reactie

