Omdat ik weet wat ze bedoelt wanneer ze zegt:

28Feb09

“Ik hoop dat jij ook een beetje dover wordt met de jaren.”
Ik wou dat je de autoradio eens lekker luid liet staan.

“Platkoppie!”
Ik zie je ook graag wanneer je geen gel in je haar hebt. 

“Jij hebt me details leren zien.”
Voor ik je kende, wist ik niet dat er zoveel kleine friemeltjes op de wereld waren. 

“Ga je mee naar de Makro?”
Ik wil nieuwe DVD’s gaan kopen. Betaal je mee? 

“Die poezen van ons, hè…”
Ik had nooit verwacht dat ik zoveel liefde zou voelen voor die beestjes. 

“Moet ik je op sleeptouw nemen?”
Zal ik je naar de Makro brengen, waar je met me mee mag slenteren, kinderchocolade kopen, zal ik je dan terug naar huis brengen en kijken we dan samen een DVD? 

“Hier naar links.”
Hier naar rechts. 

“Ik zie het echt niet zitten om te koken vanavond.”
Voor mij ‘ne kleine special en een bicky burger.



5 Responses to “Omdat ik weet wat ze bedoelt wanneer ze zegt:”

  1. 3 annava

    Ooh, zo schoon. Leuk geschreven!

  2. 4 Karen

    Hoe schattig, inderdaad🙂

  3. 5 dita

    Dit is superschattig! :*
    Het stroomt eraf, de liefde! zelfs na een bezoek aan de Makro! wawie!😉


Geef een reactie

