Twaalf jaar geleden

12Feb09

Wat waren we jong, weet je nog, twaalf jaar geleden? Ik net geen negentien, jij amper twintigย 

Wisten wij veel, vind je niet, twaalf jaar geleden? Van liefde en relaties en vrouwen met vrouwen

Wat voelden we ons wijs, weet je nog, mijn lief? Jij op je Kickers, ik in legerbottines, wijs en stoer

Herinner je je die spanning, mijn lief? Van samen de afwas, en to kiss or not to kiss

Wat vond ik je mooi, Lilimoen, en wat klaterde je lach

Wat waren we bang, weet je nog, Lilimoen? Voor wat de wereld zou zeggen en denken en doen

Wat vind ik je mooi, mijn lief, misschien mooier nog dan toen,ย 

twaalf jaar geleden, vandaag dag op dag.

16 Responses to “Twaalf jaar geleden”

  1. Hoe lief ๐Ÿ™‚

  2. Al zo lang samen? Nice!!
    En soo sweet ๐Ÿ™‚

  3. Zo mooi ๐Ÿ™‚
    Was dat opzettelijk, dat omarmend rijm in het laatste kwatrijn?

  4. Smelt…
    En hoe mooi, mijn Google Reader zegt van dit bericht: 12 feb. 2009 (12 uur geleden). 12 is plotseling een mooi getal geworden.

  5. Mooi zeg! ๐Ÿ™‚

  6. 6 Linn

    Wow, zo lang al. ๐Ÿ™‚ Proficiat!

  7. Awwww… wat liehiehief! *smelt* ๐Ÿ™‚

  8. Heel mooi en lief…

  9. Prachtig

  10. ik krijg zowaar kriebels!

  11. Heerlijk elkaar graag zien ๐Ÿ˜‰

  12. Amai, dit is toch wel het beste valentijnsgedichtje dat ik tot nu toe gehoord heb!

  13. 13 Flora Fleempaard

    @Greet: eerst was het een ABAB, maar ik vond dat de gelegenheid zich wel leende tot een knuffelrijm ๐Ÿ™‚

    @iedereen: wat een lieve reacties… Daar smelt ik dan weer van

  14. Je zou opslag willen verliefd zijn, als je dit leest. Gefeliciteerd trouwens

  15. 15 anna

    Zo mooi! Proficiat.


  1. 1 Post-it voor Flora (3) « Lilimoen

Geef een reactie

