Waarom ik geen goeie inbreker zou zijn

04Feb09
  1. Ik sta niet met zwart
  2. Ik ben een stresskip
  3. En als ik nerveus ben, gedraag ik me als een op en neer springende spraakwaterval (betrapping gegarandeerd)
  4. Ik zie niet goed in het (half)duister 
  5. Bivakmutsen zijn nefast voor het volume van mijn kapsel
  6. Als ik heel stil moet zijn, loop ik steevast ergens tegenaan (zie ook punt 4.), en als daarbij al geen vaas sneuvelt, begin ik ongetwijfeld te vloeken van de pijn (alweer: betrapping onvermijdelijk)
  7. Ik kan moeilijk spannende geheimen bewaren (met punt 2. en 3. als gevolg)
  8. Ik zou het niet over mijn hart krijgen om bijvoorbeeld iemands laptop te stelen omdat daar misschien foto’s van zijn huisdieren op staan, of, erger nog, foto’s van overleden huisdieren
  9. Waar moet een mens héén met gestolen spul?!
  10. Dat strafblad van me…


4 Responses to “Waarom ik geen goeie inbreker zou zijn”

  1. 1 Karen

    Haha😀

  2. En stel je voor dat er in de zetel een poes ligt te slapen, dan ben je helemaal afgeleid!

  3. 3 Flora Fleempaard

    Hihi, ja. Even een praatje maken. Of een kooi afgedekt met een lakentje. Ik zou het niet kunnen laten om een tipje van de sluier op te lichten. Waarop er een enorme papegaai natuurlijk begint te vloeken.

  4. probeer het dan als drugskoerier, of maffiabhaas


Geef een reactie

