Ik wens niet beschoten te worden

25Jan09

Ik vind het niet leuk om beschoten te worden. Zelfs niet wanneer het schietgetuig in kwestie maar een vuist is met twee gestrekte vingers op mij gericht. Zelfs niet wanneer het een kleutertje is dat mij doodt en hoopvol wacht tot ik luid nepkerm dat ik bloed en op het tapijt val. Kleutertjes hebben bovendien nogal eens de neiging om na de moord hun weerloos slachtoffer te bespringen. Ik hou niet van schieten, en ook niet van vreugdedansen op mijn buik.

Ik wens niet beschoten te worden omdat ik iemands wensen niet inwillig. Zelfs niet als het grappig bedoeld is. Ik vind schieten niet grappig. En al helemaal niet wanneer het een ex-para is die zijn vingers op mij richt.

No Responses Yet to “Ik wens niet beschoten te worden”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

