Voor alle veiligheid

22Jan09

Beste collega-Wetstraattoeristenvandeeersteverdieping,

Gisteren vroeg de preventieadviseurster mij of ik evacuatieverantwoordelijke wil zijn voor onze verdieping van dit gebouw. Ongetwijfeld baseert ze deze uitstekende keuze op mijn succesvolle ervaring als evacuant.

Ik vroeg haar wat de functie concreet inhoudt, waarop ik als antwoord kreeg dat ik als laatste moet blijven in geval van brand en dat ik vooral de mannentoiletten niet mag vergeten te controleren voor ik mezelf evacueer. Op de vraag of het een probleem is dat ik er niet ben op vrijdag en ook nog één dag per week thuis werk, kreeg ik een: “Neuh hoor, dat is totáál geen probleem!” 

Ondanks dat er geen fluogele helm inbegrepen is in de functie, heb ik ze toch aanvaard. Maar laten we voor alle veiligheid toch afspreken dat er geen dossiers in brand gestoken worden op vrijdag.

Met vriendelijke groet,
Uw vriend de evacuatieverantwoordelijke



3 Responses to “Voor alle veiligheid”

  1. 1 Karen

    Weer iets dat mooi staat op de cv😉

  2. Geachte evacuatieverantwoordelijke,

    Betreft: DRINGENDE NOODOPROEP

    Bij deze wilen wij u laten weten dat het momenteel, nu vrijdagmiddag, brandt hier achter aan het kopieermachine. Wat staat er ons te doen?

    Gelieve ons snel te replyen. Het vuur lijkt zich nogal snel te verspreiden.

    Mvg,

    Mevrouw Protut

  3. 3 Flora Fleempaard

    RE:
    Allen naar de mannentoiletten!! Raprap!!


Geef een reactie

