Antiquiteit overleeft hardnekkig elke trend

18Jan09

Is het u ook al opgevallen dat,

-hoewel diskettes al bijna tien jaar niet meer gebruikt worden, 
-hoewel de jongeren van vandaag waarschijnlijk nog nooit een diskette hebben aangeraakt,
-hoewel ze even hard zouden lachen met dat stukje antiek als wij ooit lachten met die grote floppy’s van daarvoor,
-hoewel zowel hard- als software permanent vernieuwd worden,

het icoontje voor Opslaan/Save hardnekkig een prentje van een diskette blijft?



4 Responses to “Antiquiteit overleeft hardnekkig elke trend”

  1. en toch smijt ik mijn diskettes waar mijn eindwerk op staan niet weg. Vreemd, het valt me nu pas op dat mijn PC geen diskettelezer meer heeft!

  2. …ze zijn ook nog steeds te koop!
    (cassettebandjes ook)

  3. 3 bedotdotbe

    Zo waar. En heb je al opgemerkt hoe dik en tegelijk stompig de wijsvinger is van het aanwijsmuisicoontje?

  4. 4 Flora Fleempaard

    @Dita: Oepsie. Nee, de diskettelezers zitten al even niet meer in de computers. Ik hoop dat je je eindwerk hebt afgedrukt😉

    @Oker: echt waar?! En moet je die dan in guldens/franken betalen of kunnen euro’s ook?

    @Bedotdotbe: *schoorvoetend* Het lijkt een beetje op mijn hand, dat icoontje…😦


Geef een reactie

