Knappe griet

15Jan09

“Ik vind je een ongelooflijk knappe griet”

Dat schreef ze. Precies zo. En het was aan mij gericht en zonder bijbedoelingen. Goh… Ik dacht: “Nog eens lezen. Ik heb het misschien verkeerd begrepen.” Maar nee. Er stond nog steeds “knappe griet”. En wacht, het ging nog verder. Niet dat dat nodig was om mij te doen grijnzen, maar ze gebruikte de woorden “intelligent” en “babe”😀. En dat ging dus nog steeds over mij. Nu ja, om precies te zijn was het haar mening over mij. Maar ik vind haar een slimme madam én ze houdt van poezen, dus ze zal vast verstand van zaken hebben…😉



4 Responses to “Knappe griet”

  1. ikke.. weet niet hoe je eruit ziet, anders zou ik ook wel eens een euh oordeel willen vellen…😉

  2. Wauw, da’s wel leuk om te horen, hé!

  3. 3 janneke

    dit is een mening die je als waarheid mag/moet beschouwen!

  4. 4 Flora Fleempaard

    @Peggy: you wish😉

    @Saskia: altijd!

    @Janneke: zotte mie!


Geef een reactie

