Après-congé

05Jan09

Après de congé slepe men zich uit zijn warme bedstee, klede men zich netjes voor de nieuwjaarsreceptie en schuifele men door de sneeuw naar het werk.



3 Responses to “Après-congé”

  1. klink mij als een fijne dag.
    waren er ook bubbles?

  2. 2 Flora Fleempaard

    Oh ja, en men krijge ook een gratis minirondleiding in de koninklijke musea voor schone kunsten. Dat was pas het echt fijne deel.
    Daarna denk ik wel dat er bubbels waren, maar dat weet ik niet zeker. Nu ja, mijn cola bubbelde in elk geval…

  3. Ooooh, waarom zijn bij ons die nieuwjaarsrecepties afgeschaft! Ik zou met graagte in mijn mooiste pakje door de sneeuw willen schuifelen!


Geef een reactie

