Een beetje veel

31Dec08

Een lief dat bloemenbroches voor op mijn sjaal haakt in al mijn lievelingskleuren. Een job waarin mijn zotte ideeën “projecten” worden waarover ik de baas mag spelen. Een huis met een prinsessenkamer, een schandalig groot bad, twee spinnende poezen en een waterdicht dak. Vrienden die er nu al van overtuigd zijn dat mijn boek een succes wordt, ook al hebben ze er nog geen woord van gelezen en moet ik de helft nog schrijven. Benen die lopen, ogen die heel veel kleuren zien en een hart dat voelt en huilt en lacht. Een boekenkast waarin nog veel plaats is voor nieuwe ontdekkingen. Mogen wonen in een stad met drie Kruidvat(t?)en en altijd volk op straat. Kennissen die me komen vertellen dat hun opa fan is van Flora Fleempaard. 

Is dat allemaal niet wat veel voor één bloem?



7 Responses to “Een beetje veel”

  1. Al betwijfel ik of het slechts 1 bloem is, gun ik het jou alleszins van harte en vooral dat hart dan!
    Prettig eindejaar gewenst en heel veel geluk en goede gezondheid enzo enal in 2009.

  2. 2 Aïda

    Veel te veel. MInstens 1 kruidvat moet gesloten worden vind ik.

    Succes in 2009!

  3. Gewoon van genieten zou ik zeggen…warme wensen van hieruit!

  4. 4 Athena

    Kom je gezellig bij mijn wonen (A) Bij ons in de stad zitten er alleen al in het centrum 3 Kruidvatten!

  5. Ik ben ook fan van Flora Fleempaard!

  6. 6 Karen

    Bijlange niet! Geniet ervan😉

  7. Ik dacht kruidvats.

    Gelukkig 2009!


Geef een reactie

